Verslag 1 door de rijstebrijberg - Reisverslag uit Benediktbeuern, Duitsland van Regina Gerner - WaarBenJij.nu Verslag 1 door de rijstebrijberg - Reisverslag uit Benediktbeuern, Duitsland van Regina Gerner - WaarBenJij.nu

Verslag 1 door de rijstebrijberg

Door: Regi

Blijf op de hoogte en volg Regina

24 Augustus 2018 | Duitsland, Benediktbeuern

De route door Duitsland is efficiënt, maar o zo saai. We namen de linksrheinische autobaan 61. Sommige namen zijn zo typisch Duits, bv. Mönchengladbach. Als je dat snel uitspree weet je dat je in Duitsland bent. Dat heb ik ook als ik voetballer Schweinsteiger zie. Die naam moet je een paar keer zeggen. De eerste nacht kwamen we bij camperplaats Stromberg (875). Je moet echt op tijd zijn, want anders is het vol. En....het kost maar € 5,-

  • 24 Augustus 2018 - 16:02

    Suzanne:

    Hoi Regi,
    Het begint goed! Met plezier gelezen al is het nog kort, maar ja, over zo'n 1e reisdag valt ook nog niet zoveel te vertellen hè. Ik wens je veel succes toe met alle volgende afleveringen....

  • 24 Augustus 2018 - 16:36

    Regi:

    Er ging ook van alles mis, dus nu staat er 1 tekst dubbel in. Ik ben nog aan het leren......

  • 25 Augustus 2018 - 20:07

    Jaap:

    Je ziet ik kan jullie volgen en ook teageren.
    Dank zei Frits
    Fijn dat alles goed gaat en ik wens jullie een fijne reis
    Gr.J enC.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Benediktbeuern

Regina

Actief sinds 20 Aug. 2018
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 8269

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: