Voorbereidingen - Reisverslag uit Soest, Nederland van Regina Gerner - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Soest, Nederland van Regina Gerner - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Regi en Frits

Blijf op de hoogte en volg Regina

20 Augustus 2018 | Nederland, Soest

Nog 2 nachtjes slapen en de camper staat weer klaar om ons een mooie reis te bezorgen. Toen het zo bloedheet was, dacht ik: waar begin ik aan?? Nog meer hitte! Maar zo langzamerhand begint het toch te kriebelen. We reizen naar Sicilië. Onderweg ontmoeten we onze reismaatjes JP en Suzanne en in Rome komen we de NKC camper groep tegen om samen verder te reizen. Op 23 augustus gaan we vertrekken!

• 21 Augustus 2018 - 11:49

Frits Leopold :

Ik ben buiten aan het werk fietsen er op ,kleren er in ,water vullen , nog even gras maaien voor we weg gaan en de vissen eten geven .En de TomTom afstellen richting Zwitserland .

• 21 Augustus 2018 - 21:43

Jp&&suzanne:

Nou wij staan in de startblokken na vanavond nog genoten te hebben van onze prachtige tuin en stevige omhelsingen van onze kinderen en kleinkinderen! We gaan morgen weer op pad en hebben er zin in!!!!

• 22 Augustus 2018 - 11:31

Thomas:

Jajajaja ja ! Dat gaat maar weer op stap.......

• 22 Augustus 2018 - 14:58

Grote Frits:

Ik ben benieuwd naar jullie avonturen.

• 22 Augustus 2018 - 19:40

Josephine En Ton:

Een heel mooie reis, geniet ervan en kom gezond weer terug. Veel plezier. Wij reizen met jullie mee.

• 24 Augustus 2018 - 08:21

Pluis:

Hoi Regi en Frits,
    Voor jullie een goede reis en vakantie. Wij gaan een weekje naar Frankrijk. Goede reis en gezond weer in Soest terugkeren
    Liefs Pluis en Flip.