Verslag 15. Naar Erice en San Vito lo Capo - Reisverslag uit San Vito Lo Capo, Italië van Regina Gerner - WaarBenJij.nu Verslag 15. Naar Erice en San Vito lo Capo - Reisverslag uit San Vito Lo Capo, Italië van Regina Gerner - WaarBenJij.nu

Verslag 15. Naar Erice en San Vito lo Capo

Door: Regi

Blijf op de hoogte en volg Regina

27 September 2018 | Italië, San Vito Lo Capo

25 sept. Op de top van Monte San Guliano (bij Trapani), ligt een middeleeuws dorpje: Erice. Prachtige oude straatjes. Er woei wel een koude wind: dat waren we niet meer gewend! Je ging er met de kabelbaan naartoe - vanuit Trapani. Onderweg erheen kwamen we langs een oude vervallen boerderij met kippen en we zagen 2x een kudde schapen voorbijkomen. Vooraan de geiten, dan de lammetjes en de schapen. Maar hoe vervallen het huisje ook was, ze hadden wel een satelliet schotel! We reden weer door naar de prachtige camping: Villa El Bahrira bij SAN Vito lo Capo. Eerst even zwemmen in het uitstekende zwembad. De badmeester lette op of iedereen een badmuts op had! Om 6 uur stonden er voor 40 man heerlijke drankjes klaar en allerlei hapjes. Jammer was dat op dat ogenblik een enorme regenbui los barstte... De dag erna stonden er busjes klaar om naar het Zingaro nationaal park te gaan. Ik heb gehoord dat het prachtig was, en ik had spijt niet te zijn meegegaan. 's Avonds een gezamenlijke pizzamaaltijd met een wijntje. Vandaag hebben we een vrije dag!

• 27 September 2018 - 15:30

Frans Schoofs: