Verslag 13. Caltagirone en Villa Romana - Reisverslag uit Punta Bracetto, Italië van Regina Gerner - WaarBenJij.nu Verslag 13. Caltagirone en Villa Romana - Reisverslag uit Punta Bracetto, Italië van Regina Gerner - WaarBenJij.nu

Verslag 13. Caltagirone en Villa Romana

Door: Regi

Blijf op de hoogte en volg Regina

22 September 2018 | Italië, Punta Bracetto

20 sept. Van Punta Bracetto naar San Leone. Onderweg naar Caltagirone kon je het stadje bezoeken met de keramische trap. Sommige mensen raakten verstrikt in de smalle straatjes. Dat valt niet mee als je in een camper zit! Een ander stel heeft een half uur moeten zoeken voor ze de camper weer teruggevonden hadden.... Je kon ook een bezoek brengen aan Villa Romana dei Casale: een villa met prachtige mozaïekvloeren. Je bent verbaasd als je ziet dat er al bikini's werden afgebeeld. Op 22 sept gingen we met en flinke groep een wandeling maken door Agrigento. Vooral een bezoek aan het klooster - met vele gebruiksvoorwerpen - maakte indruk! En tot slot konden we smullen van een heerlijk Italiaans ijsje!

• 23 September 2018 - 05:04

Karin:

Schitterend die Romeinse villa. En lekker weer. top. bedankt voor verslag

Tags: SAN Leone